Neobux Task Resimli Anlatım Help us find spammy Titles and Attributes

12 Ocak 2014 Pazar
Merhaba arkadaşlar bu yazımda sizlere neobux =>offers =>bölümünde bulunan" Help us find spammy Titles and Attributes " tasks anlatımını resimli olarak anlatmaya çalışacağım.
Bu task blog yazarları için oldukça kolay bir task .Eğer bir blog yazarıysanız bir makale veya resim paylaşmışsınızdır.Makale veya resimlerinize başlık ,etiket verdiğinizi düşünün başlıkta kullanılan kelimeleri veya etiketleri  birden fazla tekrar ederseniz,yazı ile alakasız etiket verirseniz spam (gereksiz) olarak algılanır.İşte bu anlamda bu taskın yapılışın daki mantıkta budur.
Bu taskı kısaca anlatalım taska tıkladığınızda size bir resim gösteriyor,üzerinde başlık ve bu resmin altında bu resme verilmiş etiketler tablosu bulunmakta.Bu resmin üzerindeki başlık resimle alakalı mı? değil mi? ve  alttaki tabloda verilen etiketlerde spam (gereksiz)etiket var mı ?yok mu ?
Eğer resim başlığında spam(gereksiz) kelime varsa "Yes" yoksa "No"  şıkkına tik atıyoruz ;)
Eğer etiket tablosunda  spam (gereksiz) etiket var ise "Yes" yok  ise "No" şıkkına tik atıyoruz ;)

"Help us find spammy Titles and Attributes " Taskın Resimli Anlatımı
1.Adım
Neobux hesabınızda offers =>mini jobs tıklıyorsunuz.
2.Adım
Taskta bulunan resme geliyoruz ve üzerindeki başlığa bakıyoruz resimle alakalı mı? değil mi? Spam (gereksiz) kelimeler kullanılmış mı ? bakıyoruz .(İngilizce bilgisi az olan arkadaşlar bu başlığı google translate de çevirip bakabilir)
3.Adım
Hemen yes.no kutusunun altında etiketlerden oluşan tabloyu göreceksiniz.Bu tabloda resimle alakalı spam(gereksiz) etiket var mı yok mu? Varsa "Yes" yoksa "No" şıkkını işeretliyoruz.

Bu taskı yaparak task sayfa başına 8 cent kazandırıyor .Örnek : 100 sayfa yaparsanız 8 $ para kazanırsınız.
Bloğumda anlattığım, neobux Türkçe resimli anlatım yazılarımın ve tasks resimli anlatım yazılarımın anında otomatik olarak mailinize gelmesini isterseniz E-Posta Aboneliği ile neobuxhocam yazılarıma abone olabilirsiniz.E-Posta Aboneliği için tıklayınız!
(Mailinize gelen aktivasyon mailine gereksiz/spam postalarınıza bakmayı ve aktifleştirmeyi unutmayın.Mailinize sadece neobuxhocam da yayınladığım yazılar otomatik olarak anında 1 kere gelir)
Task anlatımlarımdan ve diğer neobux resimli antımlardan haberdar olmak için sağ menüde bulunan
Bloğumu Takip Et bölümünden google hesabınızla takip edebilir,neobux hocam facebook sayfamı beğenebilir,neobux hocam google sayfama katılabilir,neobux hocam twitter hesabımı takip edebilirsiniz.
Herkese kolay gelsin arkadaşlar :) Bol şanslar :A Bol kazançlar dilerim $4

Aklınız mı karıştı?
Bloğuma yorum yazmaya ve soru sormaya lütfen çekinmeyin,yorum yazarken google hesaplarınızı kullanabilirsiniz veya AD/URL seçerek neobux kullanıcı adınızı yazarak yorum yaparsanız sevinirim böylece kime cevap verdiğimi daha net takip edebilirim....
Yorum ve cevapları takip etmek, haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir'seçmeyi unutmayınız!

:(

:)

;)

:D

:P

:A

:S

$4

:@

:O

:L

:E


:G

:B

:T

:C

:K

:V

:X

:Z

:U

:Y

:N
Kapat [x]




"Neobux Task Resimli Anlatım Help us find spammy Titles and Attributes" için 1 Yorum Yaz-Oku:

  1. Bayılıyorum şu bloga gerçekten sayenizde taskların hepsini basitçe yapıyorum bu taskıda yaparak anında kazandım paramı hesabıma :)) :G

    YanıtlaSil

neobux.com

Neobux Türkçe Kullanımı

Neobux Taktikleri

Neobux Taktik

DMCA

dmca
Copyright © Tüm Hakları Saklıdır!