Neobux Ödeme Kanıtlarım

7 Nisan 2014 Pazartesi
Merhaba arkadaşlar bu yazımda sizlere sürekli güncel tutacak olduğum neobux ödeme kanıtlarımı paylaşacağım.Neobux hesabımda ilk yatırımlarım olan (golden üyelik+250 ref+240 uzatma) dan  sonra tekrar cebimden yatırım yapmadan 250 kiralık refimi neobux hesabımda biriktirdiğim para ile 240 gün uzatıyorum,üye olmuş olduğum diğer sitelerin satışları ve direkt ref edinmek için reklam masraflarım da neobux hesabımda biriken para ile yapabiliyorum. Geri kalan zamanlarda biriken paramı ise paypal hesabıma çekiyorum.
31.03.2014 tarihli 122.74 $ Neobux Paypal Çekimim 30.Ödeme
neobux ödeme

Bloğumda anlattığım, neobux Türkçe resimli anlatım yazılarımın ve tasks resimli anlatım yazılarımın anında otomatik olarak mailinize gelmesini isterseniz E-Posta Aboneliği ile neobuxhocam yazılarıma abone olabilirsiniz.E-Posta Aboneliği için tıklayınız!
(Mailinize gelen aktivasyon mailine gereksiz/spam postalarınıza bakmayı ve aktifleştirmeyi unutmayın.Mailinize sadece neobuxhocam da yayınladığım yazılar otomatik olarak anında 1 kere gelir)
Task anlatımlarımdan ve diğer neobux resimli antımlardan haberdar olmak için sağ menüde bulunan
Bloğumu Takip Et bölümünden google hesabınızla takip edebilir,neobux hocam facebook sayfamı beğenebilir,neobux hocam google sayfama katılabilir,neobux hocam twitter hesabımı takip edebilirsiniz.
Herkese kolay gelsin arkadaşlar :) Bol şanslar :A Bol kazançlar dilerim $4

Aklınız mı karıştı?
Bloğuma yorum yazmaya ve soru sormaya lütfen çekinmeyin,yorum yazarken google hesaplarınızı kullanabilirsiniz veya AD/URL seçerek neobux kullanıcı adınızı yazarak yorum yaparsanız sevinirim böylece kime cevap verdiğimi daha net takip edebilirim....
Yorum ve cevapları takip etmek, haberdar olmak için 'Beni Bilgilendir'seçmeyi unutmayınız!

:(

:)

;)

:D

:P

:A

:S

$4

:@

:O

:L

:E


:G

:B

:T

:C

:K

:V

:X

:Z

:U

:Y

:N
Kapat [x]




"Neobux Ödeme Kanıtlarım" için 4 Yorum Yaz-Oku:

  1. Merhaba neobux kullanıcı adım hndbrsa ben orada verilen teklifleri yapmaya çalışıyorum bazılarını yapıyorum da fakat coinsler hesabıma yansımıyor nasıl olacak bu mesela bi oyun vardı facebook uzerınden oyunun oynanması gerekiyordu yaptım tamamlandı yazdı hesabımda coins yok. Bazı sayfalar da ilerlemiyor. İndirilmesi gereken dosyalar hatalı çıkıyor, kurabildiklerimde de coins hesabıma gelmiyor şu işe bi el atsanız da yardımcı olsanız bana çok dua ederim kafayı yicem yoksa:) bi de bu coinslerin para karşılığı nedir? Şimdiden teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Yazitör.blog
      Merhaba neobux da coinsler hemen hesabınıza işlemez ;)
      Teklifleri doğru şekilde tamamladıktan 30 gün sonra hesabınıza işler ;)
      Neobux Coins detaylı anlatım yazım ,coinslerin para karşılığı tıklayın ;)

      Sil
  2. An error occurred during your last request.
    Please try again in a few hours.
    bende bu hatayı veriyor neden?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Onur
      Zaman zaman neobux da böyle hatalar verir bir kaç dakika sonra tekrar deneyin ;)

      Sil

neobux.com

Neobux Türkçe Kullanımı

Neobux Taktikleri

Neobux Taktik

DMCA

dmca
Copyright © Tüm Hakları Saklıdır!